keskiviikko 16. lokakuuta 2019

Risu ja hyvät tekemisentavat

Minulla oli lattialla aika pitkä aika ohut oksa, josta olin ajatellut kokeilla veistää lastulinnun https://harmaahapset.blogspot.com/2018/05/lastulintu.html , mutta se oli vain jäänyt. Osuin siihen jalallani ja siirsin sen syrjään, jottei se osuisi Banjoon,jolloin Banjo kehotti minua siirtämään sen toisen oksan viereen mielestään hyvään paikkaan ja kai se onkin hyvä, parempihenkinen paikka niille. Siirsin sen, mutta tuumin, että siirtäisit itse, mihin Banjo tuumi, että kyllä hän siirteleekin niitä, mutta minä en koskaan huomaa, että niitä on siirrelty tarkoituksella, sillä minä olen tottunut siihen, että siirretään esineitä järjestyksessäpitomielelllä eikä se tunnu kivcalta melkein kenestäkään, kun taas Banjo ja koirat siirtävät niin että Wrum, kuin hyvältä tuntuu, mikä on hyvä tekemisentapa, ja siitä sinun ja ihmisten pitäisi ottaa oppia, sillä se on parempi tapa, viisaampi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

A honey like atmosphere at home

 From my blog LearnTalents2.BlogSpot.com   " Some videos : Beetle-home, etc   Beetle-home  https://m.youtube.com/watch?v=-N7Tl3U1Yuw&am...