torstai 11. maaliskuuta 2021

Banjon taidoista verrattuna ihmisen taitoihin

 Minä Banjon omistaja ja elämäntoveri olen tavannut olla kovin taitava kouumaisissa taidoissa ja harrastunut terveistä elämäntavoista ja vastuuntunnosta. Niinpäbanjolla on ollut hyvät mahdollisuudet oppia taitoja siltä suunnalta, mutta terveistä elämäntavoista se ei ole ollut harrastunut, osin koska pelkää niin joutuvan ylivoimaisen suuren parantajan työn urakan eteen, kun on Tervolan koira. Minä olen nettikirjoittaja, isolta osin koska olen ajattelijana erinomainen, ainakin tavannut olla, mutta viime ajat jotenkin tyhmentyneenä. Minulla on kai noin 90 blogia, isoin osa eri aiheista, pääosin oppimateriaalia tunteiden rationaalisuuden aiheen tienoilta. Banjolla on entisen sirkusblogin lisäksi vain tämä yksi blogi, jossa sen ajatuksia, eikä niitä sen enempää tunnu tulevan sille ajattelijan ominaisuudessa, mutta seurakaoirana kylläkin paremmin muiden blogieni aiheita harrastellessaan. Se ei siis ihmisajattelijaan verrattuna ole tämän isomman kaliibertin eläin. Ajattelijana sen saavutus lienee kuvata, miten eläin ajattelee https://villakoirabanjo.blogspot.com/2019/10/miten-elain-ajattelee.html . Säveltäjänä se ei ole kovin hyvä, osin kai siksi, että se ei ole harrastunut terveistä elämäntavoista ja niinpä sen elämänkoekemus ei yleensä paljoakaan soi, mutta se on minun siivelläni oppinut siitä jotakin, ja nuorempana se vaikutti taidesuuntautuneen tyyppiseltä, mitä savonlinnalainen sosiaalisuus kai pitkälti on: kuin istuisi juttelemassa vanha mies leivoskahvolla tai -teellä. Itse olen nuorena aikuisena liikunna harrastajana ollut ewrityisen harrastuntu soivasta elämänkoemuksesta, ja terveiden elämäntapojne sekä terveellä tavalla tekemisen ohjeita laatiessani huomasin niiden sopivan myös soivan elämänkokemuksen ohjeiksi, ja niitä on yli 400: https://opisuomalaisuus.blogspot.com/2014/03/terveet-elamantavat.html . Itse olen maailman mittakaavassa merkittävä ajattelija: ajattelukurssi quickerlearning.blogspot.com , kirjoitus tulevaisuuden tietokoneista http://feelingcomputers.blogspot.fi/2011/08/far-future-with-computers-what-will.html ja luullakseni myös paratiisiteoria 2013paradise.blogspot.com .

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

A honey like atmosphere at home

 From my blog LearnTalents2.BlogSpot.com   " Some videos : Beetle-home, etc   Beetle-home  https://m.youtube.com/watch?v=-N7Tl3U1Yuw&am...